Etichete

miercuri, 9 martie 2016

REVIEW - produse ZIAJA

La multi ani, femei minunate!
Stiu, ieri am lipsit de pe blog, dar m-am gandit sa va fac astazi o surpriza si sa va scriu despre produsele de ingrijire #ziaja.
V-am mai scris AICI despre prima intalnire cu aceste produse, insa astazi am mai multe informatii.
Pentru pielea mea tot ce inseamna testare are efecte abia dupa cateva saptamani, asa s-a intamplat cu aceste doua produse. La prima vedere m-au incantat ( crema de corp miroase senzationala ) iar acum m-am indragostit de ele.

Crema de corp am ales-o din gama cu proteina din lapte de Capra!
Caracteristici: - recomandat pentru pielea uscata
                       - recomandat pentru femei 25+
                       - consistenta cremoasa
                       - proprietati regenerante si protectoare
Ingredinete de baza: proteine din lapte de capra - un set de macrocomponente nutritionale indispensabile, Vitamina A, E, D si calciu, Provitamina B5 (D-phantenol) , imbunatateste structura pielii si netezeste ridurile. Proteinele cresc elasticitatea pielii, o protejeaza de efectele nocive ale radicalilor liberi si intarzie procesul de imbatranire prematura a pielii.

In mod constant am folosit untul de cocos pentru hidratarea pielii, insa cautam de ceva timp o crema care sa se absoarba usor in piele si sa nu imi lase acea senzatie de "uleios" pe corp.
Dupa 3 saptamani de folosire aproape zilnica ma pot bucura de o piele hidratata. Iti recomand cu incredere sa incerci aceasta minunata crema de la #ziaja.




Crema de fata am ales-o din gama Sensitive!
Caracteristici: - recomandata pielii sensibile
                       - hipoalergenica, produs fara parfum
                       - ingredinte active foarte eficiente
Ingredinete de baza: extract de alge brune, trigliceride din ulei de porum, ulei de rapita, acid hialuronic. Are actiune antirid si ofera fermitate. Pastreaza nivelul optim de hidratare timp de 8 ore.

Desi este o crema de zi eu o folosesc cateodata si seara. Dimineata, inainte de "procesul" de make-up si seara dupa dus, face parte din produsele necesare ritualului de frumusete :).
Este o crema usoara, cu o absorbtie rapida in piele -  nu are tendinta de a incarca fata.



Aveti grija de voi, informati-va asupra produselor pe care le folositi si incercati sa va achizitionati produse de foarte buna calitate!

Pentru ten si corp va recomand produsele ZIAJA. Le puteti gasi in farmacii: BellaDona, Plafar, Parmacia Tei sau in lantul de hypermarket-uri Billa, Real, Auchan. Daca aveti si un DM prin apropiere cu siguranta produsele sunt si acolo.

Va pup si va doresc o zi minunata <3
Cata

Va astept si pe pagina de FACEBOOK: Ieri, Azi, Maine by Catalina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu