Etichete

miercuri, 16 martie 2016

Sport Casual in mijlocul saptamanii?

O seara de miercuri, un ceai cald, o baie fierbinte si o tinuta casual.
Da, astazi va intreb daca alegeti tinutele casual in timpul saptamanii sau doar in zilele de week-end?!?!
Eu cred in confortul hainelor si in vibe-ul dat de outfit-ul zilei. De multe ori imi pregatesc o tinuta office, iar dimineata ma trezesc cu starea de sport casual style!

De multe ori job-ul imi cere acea tinuta office, dar imi place sa imbin atitudinea cu tinuta, deci chiar daca este luni sau vineri imi aleg o tinuta care sa fie in asentimentul atitudinii!
Trebuie sa recunosc ca vremea de afara nu ma prea ajuta cu un vibe bun, deci pot spune ca sunt meteo dependenta. Cum razele de soare isi fac simtite prezenta cum si tinutele mele au o alta culoare.
Port outfit-uri de culoare inchisa, dar de fiecare data incerc sa aduc un plus de culoare prin geanta pe care o aleg.

De curând m-am indragostit de piesele de culoare #albastru electric! Aceasta culoare imi inspira putere si atractivitate. Nu poti trece neobservata daca porti o piese vestimentara de o culoare electrica.

Pe langa outfit-ul sport va propun si 3 genti casual din colectia de primavara Luna Style <3

Geanta MYNA -> AICI
 
Geanta KAMY -> AICI
 
Geanta HAPPY - > AICI


 
Care este preferata ta?
 
Va pup,
 
Cata <3
 
p.s ne vedem si pe Facebook - IERI, AZI, MAINE by Catalina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu