Etichete

duminică, 21 februarie 2016

Vesnica intrebare fenimina: Eu cu ce ma imbrac?

Un week-end de poveste, raze de soare, voie buna - mi-am incarcat bateriile pentru saptamana ce urmeaza. Cu o cana de ceai WOW TEA, un coc mare in varful capului, halatul cel pufos si masca de turmenic ( reteta AICI  ) asa incepe seara mea de duminica!
Imi arunc un ochi spre agenda colorata care sta cuminte pe pat, stiu ca ma asteapta o saptamana agitata, multa treaba la birou, un curs de PR, cateva intalniri si poate o cina romanica de Dragobete!

Apare totusi inevitabila intrebare: eu cu ce ma imbrac?
Da, portbagajul masinii pare a fi un mini dulap de haine - ceva office, o pereche de botine, un pulover comod, o camasa alba, o pereche de jeans si cateva accesorii. De multe ori plec dimineata intr-o tinuta casual si apare o intalnire sau un eveniment important - de obicei nu am timp sa ajung acasa pentru a ma schimba, asa ca aleg o varianta din dulapiorul mobil.
Sunt convinsa, suntem multe doamne in aceasta situatie :).

Pentru a face fata cu brio acestor schimbari aleg sa port tinute simple, tinute pe care doar le accesorizez corespunzator!

Tinuta OFFICE - fusta sau pantalon + camasa alba + accesorii aurii + pantofi cu toc + geanta intr-o culoare puternica!
De fapt piesele cheie sunt camasa alba, accesoriile aurii si geanta intr-o culoare puternica.
Acest tip de tinuta mi se pare ca este foarte versatila, o poti purta cu usurinta la o intalnire business, la o prezentare de produs, o sedinta importanta, etc.
De multe ori schimb pantofii cu toc cu o pereche de balerini sau botine cu toc jos, aleg un pulover oversize peste camasa, renunt la acesoriile aurii si mi-am schimbat tinuta dintr-una office in una chic casual - perfecta pentru o iesire in oras la un film sau la un suc.

Geanta din aceasta tinuta, geanta ANAIS, o gasiti AICI.

 
 
Tinuta SMART CASUAL - inevitabila black dress, accesorizata in functie de evenimentele din ziua respectiva. In perioada de primavara ador aceasta tinuta, o rochie neagra, o geanta incapatoare ( tableta, agenda si incarcatorul de telefon ), cizme inalte fara toc si o geaca de piele sau un pulover.
O tinuta in care ma simt extrem de confortabil si in care am mult mai multa mobilitate. Zielele mele sunt destul de "pe fuga" si o astfel de tinuta este fix pe placul meu.
Putem cu usurinta schimba cizmele joase cu o pereche de botine cu toc inalt, putem alege un poncho confortabil si tinuta deja se incadreaza in alta sfera - mai eleganta!
 
Geanta din aceasta tinuta, geanta de piele LARA, o gasiti AICI.
 
 
 
 
 
 
 
Tinuta CASUAL - da, simplu dar de efect, asta inseamna pentru mine tinuta casual. O pereche de jeans, cele mai comode incaltari, o geanta de dimensiune medie si parfumul preferat!
Ador accesoriile, pe care le-as folosi pana si la hainele pe care le port prin casa :), dar ma rezum doar la tinutele mai importante. Atunci când agenda nu este incarcata si timpul imi permite cateva ore pentru shopping sau alte activitati relaxante, aleg cei mai comozi jeansi, o bluza lejera, parfumul preferat si o geanta usor de purtat <3
 
Geanta din aceasta tinuta, geanta de piele REBEKA, o gasiti AICI.
 

 
 
 
Tinuta de WEEKEND - poate ca pare o nebunie dar week-end-urile mele sunt in mare parte pentru relaxare si pentru cele mai lejere haine. Deci, la baza stau UGG-urile si geanta super incapatoare dar si foarte comoda. Prefer sa merg mult pe jos in week-end tocmai din acest motiv renunt la incaltarie pretentioase si aleg UGG-uri (iarna) sau converi ( in restul perioadelor ).
 
Geanta din aceasta tinuta, geanta de piele SABRINA, o gasiti AICI.

 
 
Este important sa alegi o tinuta in functie de personalitatea ta!!!
 
 
Tu ce stil preferi pentru acest inceput de saptamana?
Eu imi voi pregati a doua tinuta <3
 
 
Va astept si pe pagina de Facebook Ieri, Azi, Maine by Catalina sa imi spuneti ce stil vi se potriveste cel mai bine <3
 
Cu drag,
Cata <3

2 comentarii:

  1. chiar asa...cu ce ne mai imbracam? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco, cred ca aceasta intrebare o sa fie vesnic pe buzele noastre :) te pup si iti multumesc ca ma urmaresti :*

      Ștergere