Etichete

duminică, 10 aprilie 2016

Monday - office outfit

Dupa un week-end cu adevarata relaxant deja stau si ma gândesc la ziua de luni. Alarma este setata la ora 05.30 AM, am pregatit expressorul de cafea, insa a ramas vesnica problema, ce outfit sa imi aleg?!?!
Verific agenda, 2 intalniri si sedinta de inceput de saptamana - clar am nevoie de o tinuta office.
Fiecare zi este o provocare pentru stilul meu vestimentar, desi prefer sa imi pregatesc totul de seara am momente când dimineata schimb planurile la 180 de grade.

Deci cum va spuneam, maine mergem pe o tinuta office accesorizata cu o geanta de dama Luna Style.
Va propun cateva tinute si astept parerile voastre!

1. Tinuta office obisnuita: camasa alba, pantalon la dunga, accesorii aurii, stiletto negri si pata de culoare, geanta office ANAIS.
Recunosc, nu sunt 100% in asentimentul acestei tinute, mi se pare uniforma persoanelor care lucreaza in banca si tocmai din acest motiv incerc sa aduc pata de culoare prin geanta sau poate chiar si prin pantofi.
 
 
2. Tinuta mea preferata, desi tot in zona cromatica alb/negru ne indreptam, de data aceasta am ales rujul rosu sa scoata tinuta in evidenta. O bluza neagra cu sau fara maneci, pantaloni in carouri 3/4, stiletto negri, un sacou masculin si geanta office SELA. Geanta de dama office SELA poate fii puratat pe umar ( cu ajutorul bretelei reglabile ) sau ca si o poseta. Pentru a scoate in exidenta aceasta tinuta ma axez pe un make-up mai puternic si obligatoriu rujul rosu.
Ador tinutele cameleonice, deci pot purta aceasta tinuta cu usurinta la birou, la o intalnire sau seara la un cocktail.


 
 
3. O alta tinuta in care ma regasesc este aceasta, un compleu bluza/fusta sau bluza/pantalon, o pereche de botine cu toc inalt, un pardesiu negru sau crem si o geanta WOW. Geanta de piele naturala SELENA este una din investitiile mele preferate, cu siguranta ati mai vazut-o si in alte postari tip OOTD si ma declar pe deplin multumita de ea. Astfel de tinute le adopt când am mai multe intalniri deoarece geanta este extrem de incapatoare iar tinuta imi ofera o oarecare lejeritate. Sa nu uitam de rujul de buze ( care pentru mine este cheia de baza o unui make-up ) si un strop din parfumul tau preferat.
 

 
Acestea sunt cele 3 tinute pe care eu le adopt pentru un office outfit! Tu ce ai alege?
 
 
Va astept pe pagina mea de Facebook: Ieri, Azi, Maine by Catalina sa povestim mai multe <3
 
Kiss you :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu