Etichete

duminică, 1 februarie 2015

Quidam - un altfel de spectacol @Cirque du Soleil

Cu siguranta toti ne-am propus cate ceva pentru anul 2015.

Printre dorintele mele s-a aflat si un spectacol Cirque du Soleil!

E a treia oara cand cei de la Cirque du Soleil prezinta un spectacol in Romania. Mi-am dorit din primul an sa ajung sa vad show-ul, dar nu l-am putut integra in lista mea de prioritati!
De fiecare data gaseam un motiv pentru a nu putea merge (bilet prea scump, ora prea tarzie, prietenii au alt program in zilele de spectacol - doar nu ma duc singura, alte planuri, etc).

Anul acesta am renuntat sa mai caut scuze si motive sa nu merg, si uite-ma in weekend, in fata cupolei centrale de la Romexpo, la spectacolul Quidam!






Un altfel de spectacol, care a imbinat acrobatiile cu muzica live si jocul teatral! Emotie, culoare, profesionalism!

Povestea incepe foarte contemporan! O fetita, Zoe, care era ignorata de parintii ei - tatal citeste ziarul iar mama este cufundata in ganduri si priveste in gol.
Zoe isi creaza o lume a ei, lumea Quidam.


Un show cu o precizie de nedescris, cu momente haioase dar si momente de tensiune si suspans.
Acum stiu ca nu voi mai pierde nici un spectacol al celor de la Cirque du Soleil din Romania.


Din pacate nu am putut imortaliza toate momentele pretioase, dar cei de la Metropotam m-au ajutat cu mai multe poze.


Va recomand sa nu cautati scuze (asa cum am facut eu 2 ani) si sa investiti intr-un bilet la viitoarele show-uri Cirque du Soleil.

Cu drag,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu