Etichete

vineri, 30 ianuarie 2015

Nu iti cere scuze pentru deciziile luate

Din nou ma confrunt cu problema timpului, parca orele si zilele au intrat in sac.
Masor timpul in "cate zile mai sunt pana vineri". De ce il astept pe vineri? Pentru a incerca sa ma bucur de weekend!
Totul a intrat in rutina din timpul saptamanii, munca - acasa, acasa - munca, poate un film si o iesire cu prietenii, rarute si ele. Trebuie sa ajung acasa pana in ora 22.00, caci in fiecare dimineata ma trezesc la 05.30.

Imi aduc aminte de perioada adolescentei, cand eram suparata ca trebuia sa ajung acasa pana in ora 22.00. Si ce suparata eram, ca nu mai pot intarzia un pic :).
Si acum?! Fac tot posibilul sa NU ajung mai tarziu!

Si totusi, vine ziua de vineri. Ma bucur, e inceput de weekend, si sa vezi cate fac in weekend-ul acesta.
Gresit, nu fac nimic, incep doar rutina de weekend!
Imi e dor sa pierd prin cluburi macar 2 nopti pe luna sau sa pot lenevi in pat toata ziua.

Dar ce faci, Catalina?! Te lamentezi pentru deciziile luate?! Iti ceri scuze TIE ca nu poti face mai mult pentru TINE?!

Suntem raspunzatori pentru deciziile pe care le luam, deci sa ne gandim mai bine!

NU AM TIMP: timpul este o notiune relativa! Eu mi-am stabilit prioritatile, deci nu am voie sa ma plang, ci sa ma bucur pentru timpul petrecut alaturi de cei dragi. Timpul fuge la fel de repede, asa ca profita de fiecare secunda!

CE SOLUTII SA ALEG: cred ca e vorba de o panica temporara! Poate ca mi-am propus prea multe lucruri intr-un timp scurt. Nu timpul este raspunator de graba mea sau de nerealizarile mele. Trebuie sa imbinam lucrurile placute cu cele mai putin placute, toate fac parte din viata noastra!


Nu vreau sa imi petrec viata regretand deciziile luate! Nici sa imi cer scuze pentru neorganizarea mea!

O zi nu prea buna? Important e sa vezi unde ai gresit si nu neaparat sa regreti ca ai gresit! 
INVATA DIN GRESELILE TALE! 

La work nu iti merge totul cum doresti? Nu e grav, trateaza problemele cu zambetul pe buze! 
GANDUL POZITIV TE SCOATE DIN PROBLEME!  

Prietenii te considera prea ocupat sa te mai cheme in oras? Fa-ti timp pentru ei, si 10 minute petrecute impreuna conteaza!
PRIETENII ADEVARATI STIU SA IERTE!  

Poate ca multi va regasiti in problemele mele :). Si recunosc, acesta este un articol motivational si scris in primul rand pentru mine! Sa ma pot ridica atunci cand simt ca timpul nu imi este prieten!

Cu drag,
C.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu