Etichete

miercuri, 30 decembrie 2015

Salata de pui cu ANANAS

Masa de Revelion, in viziunea mea, trebuie sa fie ceva simplu dar sofisticat, ceva bun dar special, ceva WOWWW si totusi nemaintalnit!
Cred ca nici tu nu ai inteles exact ce inseamna masa de Revelion pentru mine, dar o sa fiu mai directa :).
Nu sunt o bucatareasca convinsa, insa ador sa incerc retete noi si gusturi nebune...si DA, asa pregatesc o masa speciala.
Pentru anul acesta am ales o combinatie intre dulce, acru si sarat...hmmm, inca nu te-am convins nu?

sursa foto jamilacusine.ro

Salata de pui cu ananas - reteta am furat-o de la draga mea JamilaCusine ( ador retelele ei pentru simplu fapt ca sunt video si le inteleg foarte bine ).
Gusturile sunt nebune, iar papilele tale vor avea un soc de placere...te-am convins sa o incerci si tu?
Ce sa iti mai zic, ca este extrem de simplu de facut???
Deci, iei un piept de pui si il pui la fiert, intre timp ai grija de 2 cutii de compot de ananas ( eu le prefer pe cele cu ananas rondele intregi ) si te apuci sa toci ananasul ( bucatele mai mari ) - este important ca dupa ce toci ananasul sa il scurgi de zeama, apoi colaborezi bine si cu o cutie de porumb prefiert...sa nu uitam de pieptul nostru de pui care pare a fi fiert ( il lasi putin la racit ) si iti faci de treaba cu un borcanel de castraveti murati - ii tai cubulete!

Sa recapitulam: ananas - cubulet, castraveti murati - cubulete, porumb...si acum maruntim si pieptul de pui.
Sa nu uitam de o maioneza de casa dintr-un ou, la care adaugam si putina lamaie.

Hai sa amestecam bine toate incredinetele, sa adaugam sare si piper, sa mai amestecam putin :).

Gata, te las pe tine sa o ornezi frumos si sa o asezi pe masa !
Pofta buna si abia astept parerile voastre!
 
 
Cu drag,
Cata <3
 
p.s va astept si pe Facebook Ieri, Azi, Maine 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu