Etichete

joi, 7 ianuarie 2016

Tinute de iarna si gentile Luna Style

O seara linistita, o ceasca de ceai si capodul pufos cu ursulet! Asa arata ultim parte din ziua mea de joi!
M-am gandit sa fac o clasificare a tinutelor preferate de mine in aceasta perioada friguroasa.

1. Tinuta smart casual

O pereche confortabila de jeans, un pluover over size, o pereche de cizme pana la genunchi ( sau chiar peste genunchi ) si geanta de piele YONA.
Sa nu uitam de accesorii, ele dau întotdeauna un aer chic tinutelor noastre!



2. Tinuta casual

Simplu si comod, asa ma ghidez atunci când imi aleg o tinuta casual de iesit la shopping sau cu fetele in oras. Ador vesta de blanita artificiala, as purta-o si vara :)). Pentru aceasta tinuta am ales geanta FABIA, o geanta mica dar îndeajuns de incapatoare!


3. Tinuta combinata :)

Poate parea ciudat insa este una din tinutele pe care le prefer atata la job ( in zilele linistite si fara intalniri ) dar si pentru a iesi in oras sau o vizita la rude.
Adopt astfel de tinute când stiu ca dupa job mai am multe de rezolvat si am nevoie sa fiu cat mai comod imbracata si sa-mi pastrez nota de fenimitate.
Ca atare mi-am ales si o geanta de dimensiune mare, geanta de piele SABRINA , foarte incapatoare, care se poate purta usor pe umar!
 
 
 
Care este tinuta ta preferata?
 
Dupa cum bine stiti gentile din fiecare tinuta pe gasiti pe site-ul Luna Style - AICI .
In aceasta perioada toate gentile Luna Style au preturi reduse pana la 50% - si tu poti avea geanta preferata, esti la un click distanta!!!
 
Va pup si va astept si pe Facebook Ieri, Azi, Maine by Catalina
 
Cu drag,
Cata <3
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu