Etichete

vineri, 22 ianuarie 2016

Ce se ascunde in spatele unui outfit perfect?

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu dupa toate aceste zile friguroase abia astept weekend-ul!
Cred ca am avut cel mai tumultos inceput de an, atata pe plan profesional cat si pe plan personal.
Dar cu zambetul pe buze putem trece peste orice moment.

Mi-am inceput dimineata rasfoind putin Pinterest-ul si mi-am dat seama ca noi, fetele, punem foarte mult accent pe outfit-ul perfect si mai putin pe lenjeria intima.
De fapt un outfit perfect pleaca de la desuurile purtate...si cred ca baietii din viata noastra sunt de aceeasi parere cu mine :).
Chiar daca este o tinuta de iarna sau o tinuta lejera de vara - lenjeria intima trebuie sa fie una speciala!
Intre noi fie vorba, eu ador desuurile din dantela, mi se par elegante si foarte sexy!
Pe primul plan se gaseste sutienul din dantela, foarte simplu dar extrem de elegant - si obligatoriu fara push-up. Culorile care nu trebuie sa iti lipseasca sunt negru, rosu, nude si noua culoare a anului 2016 rose quartz.
Am invatat ca nu trebuie sa facem rabat de la calitate in ceea ce priveste lenjeria intima, asa ca este musai sa iti alegi o dantela de calitate - este mult mai delicata si nu se destrama la spalare!


Pentru tinutele elegante aleg sa port sutiene cu push-up! Nu pot spune ca sunt un mare fan al acestora dar recunosc ca au un efect de WOWWW daca stii sa alegi marimea potrivita.
Am intalnit cateva persoane care prefera sa-si cumpere sutiene cu un numar mai mare, si sincera sa fiu nu inteleg motivul. Mai precis, nu sunt adepta sutienelor in care mai intra 1-2 ciorapei, doar pentru a avea un bust impresionant. 
Daca vreti un sutien de calitate si extrem de sexy va recomand sa consultati magazinele INTIMISSIMI sau site-ul lor.


Pe locul 3 este corsetul cu sau fara push-up si obligatoriu cu putina dantela :).
De curand am adoptat corsetul in tinutele mele si pot spune ca sunt tare incantata. 
Prima oara l-am cumparat din curiozitate si acum este piesa de rezistenta a tinutelor mele.
Puteti gasi modele sexy si frumoase la H&M!

Aveti weekend-ul la dispozitie sa va cumparati desuuri sexy, mai ales ca puteti profita si de reducerile din aceasta perioada!

Cu drag,
Cata <3



Un comentariu:

  1. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    RăspundețiȘtergere