Etichete

luni, 29 septembrie 2014

Lovely lunch







In acest weekend am zis sa profitam de vremea frumoasa de afara si sa iesim sa luam pranzul in aer liber.
Ca de fiecare data incercam sa gasim noi locatii unde sa ne simtim ca acasa.
Am fost incantati de cei de la Cucina di Eleni , si am ajuns acolo. 
Un local foarte frumusel, cu preparate interesante si foarte gustoase, un personal amabil si preturi accesibile. 
Noi ne-am comandat o portie de Fiorentina, o portie de Saltimbocca, o portie de cartofi gratinati si un desert foarte gustos ( care nu a mai apucat sa fie fotografiat ).
Noi am fost multumiti de serviciile oferite de cei de acolo si l-am trecut pe lista localurilor in care ne vom intoarce cu placere.

Va recomand cu drag acest restaurant !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu