Etichete

luni, 28 septembrie 2015

1 an impreuna cu voi

Va spuneam acum cateva zile ca implinim 1 an de blog, Ieri, Azi, Maine !
Scriu acest post cu aceleasi emotii cu care l-am scris pe primul, un post simplu si sincer. Cred ca multi dintre voi nu l-ati citit, asa ca vi-l las AICI, o sa vi se para haios. 

Ce simt acum?
O mare implinire pentru ca multe din postarile mele au ajuns la sufletul vostru, pentru ca impreuna cu voi acest blog s-a dezvoltat. Va multumesc, dragii mei!

Ce mi-am propus?
Stiu ca am zis de multe ori, dar imi doresc sa fiu mult mai activa pe blog, sa povestim mai mult, sa fim o comunitate mai mare. Stiti deja ca va astept pe Facebook, pe pagina oficiala a blogului sa ne imprietenim si sa ne impartasim experientele in diverse domenii.
De la inceput nu mi-am dorit sa am un blog dedicat unui anumit subiect, desi stiu ca ar fi fost mult mai usor :), dar este mult mai frumos sa intalnesti oameni din cat mai multe domenii.

Ce inseamna sa fi blogger?
Inca mai am de invatat, mult. Nu e asa simplu sa stai in fata unui laptop si sa scrii o postare. In toate postarile am pus suflet, uneori lacrimi si alte ori multe zambete. Nu o sa ma opresc aici, voi invata si voi progresa, dar pentru asta am nevoie de sfaturi de la voi. Inca nu ma consider un blogger in adevaratul sens, dar tind spre a fi unul dintre aceia care sa va aduca zambete pe fata si pe care doriti sa ii cititi.

Nu uitati ca visele de IERI sunt realitatile de AZI si sperantele de MAINE <3


Va multumesc pentru acest an in care ati fost langa mine!

Cu drag,
Cata <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu