Etichete

joi, 28 mai 2015

Tinuta office si geanta LUNA STYLE

Dupa o zi plina la munca este cazul sa ne relaxam un pic. M-am asezat in patul pufos, cana de ceai verde langa mine si laptopul pe masuta.

Imi propusesem sa stau in pat, sa ascult muzica si sa ma deconectez de stresul acumulat. Totusi laptopul ma chema catre el, beculetete se aprind...e clar a ramas fara baterie. Il pun la incarcat si imi dau seama ca ma pot relaxa si daca scriu ceva. Un nou post pentru blog :).


Nu am stat mult pe ganduri, nu v-am mai povestit de mult de gentutele mele LUNA. Deci zis si facut :). Geanta LUNA si tinuta mea aproape office vor fi azi in top.

In ultimul timp m-am orientat foarte mult catre partea de tinute office, dar totusi in office neconventional ( recunosc si job-ul imi cere asta ).
De gentuta de piele LARA nu cred ca v-am mai zis, dar am facut o noua pasiune pentru ea, daca vrei sa o vezi in toata splendoarea ei o gasesti AICI.

 

Mereu am fost adepta unor piese de cea mai buna calitate, iar cateva genti de piele sunt nelipsite din
arsenalul meu.
M-am orientata catre o geanta mare, de culoare inchisa, care poate fi usor de asortat. Nu va pot spune cat este de incapatoare si cat de bine colaboram una cu alta. Pot lua cu mine cam tot ce imi trebuie, de la tableta pana la haine de schimb. Suna ciudat nu?!?! Cred ca suntem multe care mai avem in geanta cate un tricou sau o bluzita, in caz ca apare ceva neprevazut. Eu asa sunt, mereu am ceva de rezerva cu mine.



Ce imi place la ea? TOTUL, are o piele foarte calitativa, foarte bine compartimentata, bareta de umar reglabila, usor de asortat.
Daca iti doresti  o geanta de "cursa lunga" si mereu in trend te asigur ca nu o sa regreti.

Va las si un top 3 tinute preferate de mine, care includ si geanta de piele LARA!!!




Va imbratisez cu drag si astept parerile voastre!!!
Nu uitati ca va astept cu un like pe pagina de facebook LUNA STYLE !!!!

Cu drag,
Cata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu