Etichete

marți, 9 decembrie 2014

Descantam in cafea

Make today amazing, drink a coffee with someone you love!!!!

Nu sunt cea mai matinala persoana de pe fata Pamantului, dar ador diminetile in care imi beau cafeaua in compania persoanelor dragi.
Persoanele dragi...sunt multe, care mai de care cu povestile lor. Persoane care mi-au marcat evolutia in viata, care m-au sustinut si care mi-au lasat aripile sa pot zbor cat mai sus.



Ador sa beau cafeaua acasa, cuibarita in fotoliul meu rosiatic, cu mami si tati. Persoanele care ma motiveaza sa fiu mai buna azi, decat exemplarul care am fost ieri. Persoanele care ma sustin neconditionat si care m-au invatat ca cel mai frums lucru in viata este sa daruiesti. Sa daruiesti sentimente, sa daruiesti cadouri, sa daruiesti iubire, sa daruiesti din cunostintele tale si nu in ultimul rand sa pui suflet in tot ceea ce faci.

Ador sa beau cafeaua cu prietenele mele. Ne impartasim bucuriile si tristetile, gandurile, ideile, visele. Ma incarc cu energie de fiecare data cand ne vedem. Le ador ca ma fac sa rad cand sunt trista; ca ma cearta atunci cand gresesc; ca ma sfatuiesc atunci cand am nevoie. Pur si simplu e o legatura magica, o legatura care se creaza la fiecare intalnire.

Ador sa beau cafeaua cu colegii de la munca. Echipa de work e ca si a doua familie, o familie care m-a integrat si care mi-a dat curaj sa lucrez cu sufletul. Fiecare proiect sau eveniment este o noua provocare, o provocare pe care o accept cu placere. Imi place sa imi pun amprenta pe tot ceea ce fac. Si da, datorita lor lucrez de placere si sunt mandra de echipa pe care o am.


Cred ca as adora sa beau cafeaua si cu EL, dar nu are mereu timp.

Cu drag,
C.


Join me on Facebook!

sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu