Etichete

miercuri, 22 aprilie 2015

Din nou langa ei! La multi ani, Georgiana!

Buna dragi prieteni,

Stiu, deja m-ati certat ca am lipsit cevat timp de pe blog, si aveti dreptate!
Recunosc ca am inceput sa imi corelez destul de greu toate activitatile. Dar sper sa imi revin cat mai curand si sa fiu mult mai activa pe blog!!!

Am scris mai rar, dar m-am ocupat cu drag de unul din proiectele mele de suflet, UN ZAMBET PENTRU FIECARE!

Vi mai amintiti pe cei 4 copilasi la care am fost in vizita de Craciun?  Gasiti AICI mai multe despre ei si despre prima noastra intalnire.

Va spuneam de atunci ca am fost extrem de incantata de ei, si ca m-au emotionat foarte mult...si nu am renuntat la ideea de a ii mai vizita!
Am ales o varianta simpatica de a mai trece pe la ei, de ziua fiecaruia!

Si uite asa, pe 26.04.2015 este ziua printesei cele mici, Georgiana!!!


Ghemotocul cel mai mic din familie implineste 4 anisori. Merita o surpriza, merita sa se simta printesa de ziua ei. Merita sa fie rasfatata si sa aiba parte de cateva cadouri frumoase.

Asta vom incerca sa facem, sa aducem zambetul pe fata ei si sa ii cantam din suflet LA MULTI ANI!

Ne-am pastrat echipa, Mihaela si Mihai ( un super cuplu care mi-a fost alaturi la toate initiativele si care stiu sa ofere din suflet ) si Catalin ( super iubitul meu, alaturi de care de cativa ani aducem zambete pe fata celor nevoiasi).

Am invatat sa daruim din suflet, am invatat sa ne bucuram impreuna cu cei pe care ii ajutam, am invatat sa privim cu incredere spre viitor si vrem sa ii invatam sa zambeasca si pe cei care au uitat!

Cu drag,
C.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu