Etichete

luni, 6 aprilie 2015

Relaxare - cand, cum si unde?

Stiu, aproape ca am disparut iar de pe blog :).

Sa nu va suparat pe mine, dar asa de greu m-am obisnuit cu ora de vara, de fapt nici nu m-am obisnuit inca. Am zile in care timpul nu imi mai ajunge, sau poate eu imi propun prea multe lucruri de facut!

Cateodata am nevoie de momente de relaxare, si in special de momente in care sa fiu departe de tot ce inseamna tehnologia moderna (telefon, tableta, laptop).
Sunt convinsa ca si voi aveti momente cand va doriti sa fiti doar cu gandurile voastre, cat mai departe de rutina zilnica!

Trebuie sa recunosc, in ultimele saptamani am avut un program extrem de incaract! Mai ales de cand Luna Style s-a lansat in online.
Pentru inceput am luat in joaca tot acest proiect, m-am gandit ca e un proiect simplu, cateva comenzi, ceva promovare, relatii cu clientii - simplu.
Nu e chiar asa! In momentul in care pui suflet pentru ceea ce faci iti doresti ca totul sa iasa perfect, sa multumesti pe toata lumea, si in special sa fi tu multumit!

Va astept pe site si pe pagian de Facebook sa imi ziceti parerea voastra!!!

Si uite asa lucrez zi - lumina, atat job-ul obisnuit cat si proiectul mult visat <3

Dar acum nu e vorba de cata treaba am eu sau cum imi gestionez timpul, ci cum aleg sa ma relaxez...cum includ relaxarea in planul fiecarei zile!
Pare ciudat, dar in fiecare zi imi propun cateva metode de relaxare, de deconectare!

1. Meditatia - pare greu de crezut, dar DA, meditez. Cat de des am ocazia, este cel mai minunat mod de relaxare. Si nu va ganditi ca este greu, nici pe departe! Cum si cand m-am obisnuit sa meditez?!?!
Am studiat un pic despre tot ce reprezinta meditatia, si am integrat-o in stilul meu de viata. Meditez de cate ori am ocazia si in locuri neconventionale - in timp ce conduc, la birou ( cand simt ca situatiile se tensioneaza ), acasa, etc. Incerc sa las toate gandurile deoparte pentru cateva momente si sa aduc tot vibe-ul pozitiv catre mine. Recunosc, la inceput mi-a fost destul de greu sa ma obisnuiesc cu acest ritual, dar de ceva timp mi-a intrat in reflex. Incep fiecare dimineata cu 10 minute de meditatie (de obicei cand plec catre birou), si incerc sa imi pastrez gandurile pozitive si zambetul pe buze toata ziua. Va asigur, nu e greu !!!

http://www.gorj-domino.com/5-mituri-despre-meditatie-si-adevarul-din-spatele-lor/


2. Aerobic - nu am fost niciodata o fana a sportului, dar de 2 ani am prin drag de orele de aerobic. 3 ore pe saptamana ma deconectez de la tehnologie si ma las in voia miscarilor, care sincera sa fiu imi fac foarte bine. Dupa fiecare ora de aerobic plec plina de energie, desi am avut o zi grea / obositoare sau chiar daca stiu ca urmeaza cateva ore in care am mult de munca. Miscarea face bine atat trupului cat si mintii - te ajuta sa te relaxezi si sa te deconectezi de stresul zilnic.

http://energyhealthclubs.com/wp-content/uploads/2015/03/aerobics-workout.jpg


3. Cititul - imi place sa citesc, ma transpun de fiecare data in povestea / actiunea pe care o am intre pagini. Din pacate timpul nu imi mai permite sa citesc asa mult, dar de fiecare data cand simt ca am obosit, ca nu mai am idei, ca totul a intrat intr-o rutina obositoare atunci apelez la o carte buna.
Nu imi lipseste nicodata de pe noptiera cartea ( pe langa agenda zilnica, telefonul si tableta :P ).

http://dalkular.com/wp-content/uploads/2012/10/women-dress-reading-books-turkish-nail-polish.jpg


4. Plimbarile in aer liber - poate cel mai placut mod de relaxare! Abia astept vremea calda, putin soare pentru a iesi la aer. Cateva ore in aer liber sunt reteta perfecta pentru a ma monta si a pleca iar cu entuziasm si voie buna spre tot ce urmeaza!

http://dalkular.com/wp-content/uploads/2012/10/women-dress-reading-books-turkish-nail-polish.jpg


Tu ce metode de relaxare ai?

Cu drag,
C.

P.S Saptamana aceasta avem noi prietene pe site, vin cateva modele de gentute noi YUHHUUU. Deci fiti cu ochii pe -> www.luna-style.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu