Etichete

marți, 14 aprilie 2015

Zambete si culoare - prima postare fashion

Hello dragutele mele!!!!

Hristos a Inviat!

Cum ati petrecut sarbatorile Pascale? Eu m-am bucurat de fiecare raza de soare si am profitat la maxim de zilele frumoase din weekend. M-am detasat de toate problemele si am incercat sa petrec cat mai mult timp alaturi de persoanele dragi mie.

Tot in acest weekend m-am decis sa fac o imbunatatire blog-ului, mai exact sa adaug rubrica de fashion.
De mult timp imi doream sa fac asta, dar mereu aparea acea teama ca nu va iesi ceea ce trebuie. Sunt convinsa ca mai am multe de invatat, dar totodata stiu ca ma veti ajuta sa ma perfectionez si sa fac treaba buna.

In acest weekend am ales sa port o tinuta extrem de comoda si relaxata. Am iesit in parc, m-am bucurat de zambetele copiilor, de frumusetea copacilor proaspat infloriti si m-am lasat mangaiata de razele soarelui.

Am ales culori calde (roz pudrat, galben pal, albastru ciel) si am incercat sa aduc putina culoare prin geanta rosie, foarte rosie.
Jeansii i-am luat de curand de la Zara de AICI .
Top-ul l-am achizitionat de la New Look ( de la reduceri), mi-a placut extrem de mult terminatia lui in broderie.
Sacoul este una din piesele mele de la naftalina :). Il am de 3 ani, l-am cumparat de la un magazin local, dar nu m-am incumetat sa il port pana acum. L-am tot mutat in dressing dintr-o parte in alta, ceva ma atragea la el. Azi sunt incantata ca l-am avut acolo, mi s-a parut potrivit pentru vremea de afara si pentru tinuta mea color :). 
Conversii sunt nelipsiti tinutelor mele relaxate si de plimbare. Pur si simplu m-am indragostit de ei <3 





Am renuntat sa fiu adepta negrului. In ultimul timp am ales sa port culori, culori vii, culori tari.
M-am decis ca e cazul sa includ in tinutele mele macar o piesa colorata.




Geanta, pentru mine, este accesoriul nelipsit. Imi este extrem de greu sa renunt la ea. Si cred ca nici nu as putea. M-as simti cumva incompleta.
Am ales geanta rosu aprins de la Luna Style . Este foarte incapatoare si usor de purtat. De data aceasta am ales sa o port tip diplomat, dar m-am folosit si de bareta de umar.
Accesoriile argintii mi s-au parut de efect.


Astept parerile si sfaturile voastre!

Cu drag, 
C.

Outfit:
Sacou/Jachet : no name (magazin local)
Blugi/Jeans: Zara
Top: New Look
Tenesi : All Star Converse
Geanta : Luna Style
Colier: New Look
Ochelari de soare : H&M 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu