Etichete

luni, 25 mai 2015

Mi-a fost dor

Mi-a fost dor, foarte dor de voi!!!

Stiu, am disparut brusc, fara a da vreo explicatie. Si am primit multe mesaje de la cei care imi urmareau blog-ul, cei care credeau in mine, cei care se regaseau in postarile mele, care ma intrebau ce e cu mine, daca s-a intamplat ceva. Asa cum am raspuns tuturor mesajelor, asa va spun si voua azi: O SA REVIN PE BLOG CAT DE CURAND!

Si de astazi sunt din nou aici! Nu vreau sa fiti suparati pe mine, vreau doar sa intelegeti ca am renuntat, o perioada, din cauza programului foarte incarcat pe care il am.



Job-ul, evenimentele si site-ul de gentute mi-au ocupat extrem de mult timp, cam tot timpul de care dispune un om in 24 de ore. Am renuntat la blog pentru a putea pune pe picioare proiectul LUNA STYLE ( daca inca nu ati vazut gentutele intrati repede pe www.luna-style.ro ).

Mi-am promis mie si voua ca revin in momentul cand lucrurile intra in normal. Si au intrat si am revenit!

Am revenit cu multa energie, cu idei noi, cu concursuri, o sa fie o nebunieeee <3

Cu drag,
Cata <3

p.s va astept cu un like pe pagina de facebook Ieri, Azi, Maine


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu