Etichete

miercuri, 27 mai 2015

Ochi, ochelari si LENTILE

Dimineata, o zi de concediu (mult visata), cafeaua, soarele si o vaza de bujori.
Cam asa incepe ziua mea de astazi...stau cateva clipe si ma gandesc ce sa va povestesc, pentru ca am atatea de spus :).


Incep sa scriu si ma lovesc de vesnica mea problema...nu vad bine, si cand zic asta nu e o gluma. Am probleme cu ochii, o miopie, cam de cand eram mica. Pentru mine tot ce inseamna vedere la distanta este foarte neclar. Ma ridic repede, imi iau ochelarii si imi dau seama ca trebuie sa va povestesc astazi despre ochi...oglinda sufletului.

Nu este usor sa te confrunti cu probleme ale ochilor in zilele noastre, dar exista multe variante de a le corecta.
Cea mai la indemna este purtarea de ochelari, si sunt convinsa ca suntem multi care suntem dependenti de ei.
Eu recunosc, nu mi-au placut ochelarii de vedere, nu imi place cum imi sta cu ei....pur si simplu i-am respins din prima. Am preferat multi ani sa ma chinui sa vad decat sa ii port.
Acum lucrurile stau altfel, miopia mi-a crescut si imi este din ce in ce mai greu sa ma descurc fara ajutatorul de vedere :).

Acum 5 ani m-am incumentat sa incerc lentilele de contact, cele de la RENU, si a fost dragoste la prima vedere :).

Nu am putut renunta la ele, sub nici o forma. Le folosesc in fiecare zi, la inceput le purtam si noaptea (nu mereu), dar cu timpul mi-am dat seama ca nu era ok pentru ochisorii mei sa le port chiar mereu.

Am invatat 3 reguli de cand port lentilele: igiena, igiena, igiena. 
Pentru a nu avea problema cu ochii, regula de baza este igiena mainilor si modul cum ai grija de lentile. Desi mi s-a prescris ca pot purta o pereche de lentile timp de 1 luna de zile (day&night) mi-am dat seama ca nu e asa. De fapt ochii vorbesc, ochii iti spun cand nu le mai suporta si atunci trebuiesc schimbate lentilele.
Eu nu le port niciodata noaptea, ci doar ziua, iar in aceste conditii mai mult de 40 de zile nu tin o pereche de lentile.
In fiecare noapte le las in solutia lor sa se hidrateze pentru a le avea pregatite pentru urmatoarea zi.

Cand am inceput sa folosesc lentilele m-am informat mult si am cerut multe pareri. Si desi nu erau multe peroane care sa ma aprobe in a le purta am zis sa incerc totusi. Nu imi pare rau!
Si iti recomand si tie, daca ai nevoie, sa porti lentile. Este mult mai comod si la indemnata...dar nu uita regula de baza - IGIENA. (igiena mainilor, a ochilor, a locului unde le ti, etc)



Nu am renuntat nici la ochelari, ii pot pe acasa sau cand ochii imi spun ca e cazul sa le mai dau o pauza lentilelor.

Acestea fiind spuse, va imbratisez cu drag si continui sa imi beau cafeaua :)

Dar totusi sunt curioasa, voi ati folosit pana acum lentile? Ati fi tentati sa le folositi?

Cu drag,
Cata <3

p.s nu ma uitati cu un like pe pagina de facebook -> Ieri, Azi, Maine (click aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu