Etichete

vineri, 12 februarie 2016

Schimbare de look - LEGENDARY BARBERS / PIXI SALON

Nu stiu ce parere ai tu despre schimbarile de look, insa eu sunt destul de conservatoare in acest sens.
Am fugit întotdeauna de hairstylisti si de saloane, ce sa mai zic de acele "doamne coafeze"de la mine din cartier care faceau diferite experimente pe parul meu.
Stiu, pare ciudat dar de fiecare data m-am tuns in momentul in care m-am enervat si nu am mai suportat "pamatuful"din cap.

Totul s-a schimbat in momentul in care am mers pe mana unui prieten care mi-a recomandat un salon nou deschis din zona Baneasa ( Bucuresti ). In gândul meu a fost simpla ideea, salon nou, alte doamne/domnisoare care vor face un nou experiment pe parul meu - eram obisnuita dar totusi sa incercam!
Am sunat sa fac programare cu gandul de a ma tunde scurt, dar...la telefon mi-a raspuns o voce draguta care mi-a dat mai multe informatii despre echipa lor, apoi inevitabila intrebare, penru ce doriti sa va programam? Am raspuns fara sa stau pe gânduri: VOPSIT!
Da, in 2 minute m-am schimbat de la tuns scurt la vopsit...nici mie nu mi-a venit sa cred ca am vorbit fara sa gândesc.
Zis si facut - o sa imi schimb optiunea când ajung acolo.
Mi-am facut programare la prima ora, 9 am ( deja ma gândeam, eu si babele vom fi primele ).

Am ajuns extrem de repede, salonul fiind situat in zona Baneasa, langa restaurantul Voievodal.
SOC si PANICA...la intrare un design modern, PIXI SALON ( Legendary Barbers ) arata chiar cu muuulllttt mai bine decat ma asteptam.
De cum am intrat m-am simtit ca acasa, energie pozitiva, zambete si hopaaaa, "doamna coafeza" pe care mi-o tot imaginasem este de fapt un "domn coafez" :).
Clar, nu ma asteptam la asa o schimbare de plan - dar nu întotdeauna socoteala de acasa se potriveste cu cea din targ.

Nu mai m-am gandit mult si m-am lasat pe mainile magice ale "domnului coafez", Marius.
Maini magice, talent, imaginatie, putere de convingere, joc de culori - omul potrivit la job-ul potrivit.
Ador oamenii care cred in visul lor si au curajul sa inceapa un business de jos si sa il creasca frumos.
Marius nu este doar un hairstylist, este cel care a creat conceptul de Legendary Barbers, este cel care a stiut sa isi aleaga echipa din jurul lui, este cel care stie sa imparta din meseria lui cu toti cei care doresc sa invete.

Ce a facut din pamatuful meu de par se vede cu ochiul liber! Nu stiu sa va povestesc tehnici sau etapele schimbarii,  stiu sa va zic doar impresia pe care am avut-o când m-am vazut in oglinda: ESTE MAI MULT DECAT MI-AM DORIT <3.
Si chiar asa a fost, desi când am intrat pe usa salonului nu aveam nici cea mai vaga idee despre ce imi doresc!


Daca v-am facut curioase, dragele mele, nu stati pe gânduri si faceti-va o programare de schimbare de look, lasati-va rasfatate si faceti cunostinta cu Marius!
 
 
 
 
Stiu ca o sa ma intrebati de preturi, este simplu - preturi decente pentru zona de Nord a Capitalei ( Baneasa ).
Detalii despre echipa Legendary gasiti pe site-ul lor dar si pe Facebook !
 
Abia astept sa imi spuneti parerea voastra despre serviciile acestui salon <3

Cu drag,
Cata <3

Facebook: Ieri, Azi, Maine by Catalina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu