Etichete

marți, 31 martie 2015

Primele gentute preferate - Luna Style

Dragele mele,

Azi, am zis sa va recomand 2 din gentutele mele favorite, pe care le gasiti pe www.luna-style.ro .


Fara doar si poate pe primul loc o gasiti pe MELA. Gentuta perfecta pentru zilele relaxate de la birou! Perfecta pentru iesirile in oras cu prietenii...am fost impreuna si la un spectacol de teatru!
Combinatie de piele intoarsa cu piele mi se pare perfecta...si este atata de versatila incat nu ma pot desparti de ea.
Mela, indeajuns de incapatoare incat sa nu imi fie teama ca imi lipseste ceva din geanta :).
Desi pana de curand am fost adepta gentilor mari, acum mi-am schimbat orientarea si le ador pe cele medii si chiar mici.
         http://luna-style.ro/genti-piele-ecologica/geanta-mela     
  A doua gentuta pe care o ador si pe care am inceput sa o port extrem de des este : MARA .
Imi place multifunctionalitatea ei, tinand cont ca se poate transforma foarte usor si in ghiozdan.
Si da, am purtat-o si la tinutele office/casula, dar si la cele sport (tip ghiozdan).
Daca doriti o geanta foarte practica si chic, o recomand cu incredere!
http://luna-style.ro/genti-piele-1/geanta-piele-mara

Pentru orice alte detalii legate de gentutele Luna Style nu ezitati sa ma intrebati!!!

Cu drag,
C.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu