Etichete

marți, 29 septembrie 2015

Autumn Outfit

Deci este frig, clar nu imi place vremea aceasta ploioasa si friguroasa.
Inca nu m-am decis sa imi schimb hainele de vara cu cele de iarna, sper totusi sa mai ma pot bucura de zile cu soare :).
Totusi am inceput sa ma inspir pentru cateva tinute de toamna cat mai comode si fashion.
Voua care vi se pare mai potrivita? 
Eu oscilez intre tinuta 1, tinuta 3 si 4.
In zilele libere si nu foarte incarcate as alege tinuta 1, geaca pufoasa imi place extrem de mult.
Sunt multe zile in care imi petrec timpul pe fuga, intre intalniri sau livrand gentute Luna Style, iar tinuta 3 mi se pare potrivita pentru zilele full ( extrem de comoda dar si foarte fashion ).
Pentru zilele petrecute la birou as opta fara doar si poate pentru tinuta din imaginea 4.

                                          1                                                                  2

                                                                                  3 


 
                                                                              5

Cu drag,
Cata <3

* sursa foto Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu