Etichete

sâmbătă, 26 septembrie 2015

Colectia de toamna a gentilor Luna Style

O seara racoroasa de septembrie, e clar ca toamna si-a intrat in drepturi!
Am schimbat sezonul, este musai sa schimbam si garderoba. Eu recunosc ca mi-am pregatit cateva sacouri si rochite mai groase pentru zilele racoroase ce vor urma. Insa cum era de asteptat mi-am schimbat si gentile, am renuntat la cele mici si am trecut deja la cele medii si mari.
Va spuneam la inceputul lunii septembrie ca vor aparea noi genti Luna Style pentru sezonul rece!
Zis si facut, am cercetat tendintele de genti pentru acest sezon si am adus cele mai frumoase genti doar pentru voi.
Astazi va voi arata doar 3 dintre ele, cele mai de suflet genti din aceasta colectie, dar gasiti mult mai multe pe www.luna-style.ro .

1. Geanta de piele YONA - o geanta de dimensiune medie pe care o gasiti AICI.
Aceasta imbinare intre piele si piele intoarsa imi place la nebunie. Stiu ca e o geanta simpla, insa se pliaza atat de bine pe o tinuta office dar si pe o tinuta smart casual. Cred ca in aceasta perioada este geanta de care nu m-am despartit, este extrem de comoda si indeajuns de incapatoare ca sa o pot lua cu mine atat la intalniri cat si la shopping. Fara doar si poate vi-o recomand cu incredere!

2. Geanta FABIA - rucsacul zilelor de weekend il gasiti AICI
Tendinta acestui sezon se indreapta catre gentile tip rucsac si cele cu franjuri. Pana sa am o relatie cu geanta Fabia nu prea eram adepta acestor tip de genti, mi se pareau neincapatoare si chiar destul de incomode. Total neadevarat, este o placere sa iesi in oras cu o astfel de geanta. Lantisorul de umar ii da un aer boem iar de incapatoare este fix ce ai nevoie pentru zilele de weekend ( portofel, telefon, chei, oglinda, ruj si chiar mai incapea cate ceva ). Va las o poza de la una din sedintele foto pe care o sa vi le arat zilele urmatoare :).


3. Geanta DELIA - o geanta care se adapteaza usor tuturor tinutelor o gasiti AICI .
Geanta Delia este din piele lacuita in parti, iar pe mijloc are imitatie de piele de sarpe ( imitatiile de piele de sarpe / leopard / etc sunt un alt trend in acest sezon toamna / iarna 2015 ). Pentru mine tot ce inseamna piele lacuita ma indreapta spre tinutele office si elegante, insa aceasta geanta cred ca se preteaza perfect si unei tinute casual. Parca ma vad intr-un top alb, jeans, balerini si aceasta geanta la brat. 

Am ales pentru voi doar o parte din gentile Luna Style din colectia toamna / iarna 2015, dar va astept pe site cu multe modele noi si cu super preturi.

Astept parerea voastra, care e gentuta preferata ( din cele 3 sau din cele de pe site )?
Nu uitati sa ne vizitati si pe pagina de facebook LUNA STYLE si sa ne dati un like <3

Cu drag, 
Cata

p.s maine implinim 1 an de blog si va pregatesc o postare speciala, o postare de suflet 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu