Etichete

duminică, 6 septembrie 2015

Relaxarea de duminica

Ador zilele de weekend, ador momentele petrecute cu familia, ador plimbarile in parc, ador zambetele oamenilor, ador soarele.
Da, iubesc lucrurile simple - asa ca astazi am zis sa mai profit de razele soarelui si sa plec la o plimbare in parc.



Imi plac tinutele comode, in care sa ma simt confortabil. 
Pentru astazi am ales o pereche de pantaloni scurti - cred ca ii am de 2 ani, dar ma simt extraordinar de bine in ei; camasa - recunosc nu este a mea, este a iubitului meu, in ultimul timp am dat buzna in sifonierul lui si i-am acaparat o parte din camasi :).
Cei mai buni pentru o plimbare sunt Conversi albi <3, iar accesoriile preferate sunt geanta AURA si ochelarii de soare. 
Geanta este indeajuns de incapatoare si comoda. Dupa cum stiti se poarta franjurile, iar aceasta geanta nu duce lipsa de franjuri, insa cel mai mult imi place culoarea - un galben mustar care o scoate in evidenta.
Geanta AURA o gasiti pe AICI.




Deci, sa fie soare, sa fie relaxare, sa fie o tinuta comoda, sa fie gentuta Luna Style si un weekend plin de zambete!!!

Cu drag,
Cata <3






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu