Etichete

duminică, 5 octombrie 2014

Placeri vinovate - prajitura raw cu banane

Un weekend fara ceva dulce nu prea este pe placul meu.
Periodic incerc sa pregatesc un desert gustos si cu putine calorii :)
In ultimul timp urmaresc cu drag blogul Madeline's Cuisine , de unde m-am inspirat si pentru reteta din acest weekend - Prajitura raw cu banane.
Am modificat foarte putin reteta originala si sunt tare incantata de rezultatul final!


Ingrediente: ( pt. 8 portii)
200 g caju crud;
250 g curmale fara samburi;
3 banane coapte;
2 lgt seminte de chia;

la decor am folosit cateva feliute de banana si sirop de cacao ( 2 lg cacao, 2 lgt sirop de agave si putin lapte de soia)
Am blenduit pe rand cele 4 ingrediente, mai intai caju, apoi curmalele si bananele, iar la sfarsit am adaugat cele 2 lingurite de seminte de chia si am mai mixat cam 30 secunde.
S-a obtinut o pasta pe care am aranjat-o frumos in 2 castronele, tapetate in prealabil cu folie alimentara.
Am lasat cam 3-4 ore castronelele la congelator pana cand compozitia s-a intarit.
Am rasturant super prajiturica pe farfurie si am decorat frumos cu feliutele de banana si siropul de cacao.

O super bunatate fara zahar si dietetica, merita incercata!

Join me on Ieri, Azi, Maine!



Un comentariu:

  1. Draga Catalina,
    Ma bucur mult ca ai incercat reteta mea si ca ti-a placut! iti multumesc ca imi multumesti blogul :)
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere