Etichete

joi, 2 octombrie 2014

Remodelare corporala

Noi fetele avem o mare problema: greutatea corporala - un adevarat inamic.
Si cum din concediu am venit cu cateva kg in plus, m-am gandit sa organizez un plan de atac.

Totusi, cateodata imi dau seama ca ador sa lenevesc :).

De cateva saptamani incerc sa ma mobilizez sa ma duc la sala, dar cum nu imi place sa ma infometez si nici sa imi consum toata energia la o ora de fitenss, m-am gandit ca e cazul sa incerc sedintele de remodelare corporala.

Zis si facut...m-au atras ofertele celor de la Vanidossa Slim si mi-am luat un super pachet cu multe sedinte (vreo 130) pentru 2 luni .

Prima sedinta a fost pregatiarea pentru geru de la iarna, de fapt a fost o ora de impachetari la rece, foarte benefice pentru organism - tonifiere, elimina excesul de apa din organism, elimina depozitele de grasime, catifeleaza pielea, dobandirea fermitatii, energizarea organismului & reducerea stresului, dar senzatia de frig mi-a invadat corpul pentru cateva zile.

Personalul de la salon este foarte bine pregatit si iti explica toate detaliile despre aparate, despre combinarea sedintelor pentru mai bune rezultate, despre ce e bine si ce nu este bine sa faci dupa fiecare sedinta.

Nu stiu ce rezultate miraculoase vor avea aceste sedinte, dar este o experienta destul de placuta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu