Etichete

joi, 30 octombrie 2014

Trieste Frumos!!!!

Toti ne dorim sa TRAIM FRUMOS, dar ce facem pentru a putea avea frumosul in viata noastra in fiecare zi?

De curand m-am decis sa iau parte la conferinta Andreei Raicu , conferinta care mi-a schimbat mult perceptia despre viata, despre respectul de sine, despre MINE.

In 2 ore am invata atata de multe lucruri si pur si simplu m-am regasit, si totusi cel mai important lucru este ca am inteles ca trebuie sa ma iubesc mult, ca eu sunt cea mai importanta persoana si ca daca eu sunt bine si fericita, atunci ii pot ajuta si pe cei din jurul meu!

Trebuie sa invatam sa ne respectam pe noi - ca altii sa ne respecte!
Trebuie sa invatam sa spunem NU!
Trebuie sa fim autentici, sa scapam de masca pe care societatea ne-o impune!
Trebuie sa invatam sa ne iubim asa cum suntem, sa ne acceptam!

Sunt multe de povestit, dar toate ajung la aceeasi concluzie HAI SA TRAIM FRUMOS!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu