Etichete

miercuri, 28 ianuarie 2015

Ritual de seara - creaza dependenta

Hai sa ne cunoastem mai bine :), hai sa ne impartasim trucurile de beauty!

O sa va povestesc cat mai multe despre produsele de beauty pe care eu le folosesc si de care, va spun sincer, am devenit aproape dependenta.

Ma documentez mult inainte de a imi achizitiona un produs. Poate si din cauza ca am o piele foarte sensibila trebuie sa aleg cu grija produsele pe care le folosesc.
Nu va speriati, nu le aleg pe cele mai scumpe, ci doar pe cele care imi fac cu adevarat bine.

Astazi o sa va povestesc despre produsele pe care le folosesc seara de seara.



Coconut oil (uleiul de cocos) este produsul pe care il ador. Il folosesc atat pentru piele cat si pentru par. Are proprietati de care eu m-am indragostit :), sa nu mai zic ca aroma este de-a dreptul delicioasa. Da, miroase ca un suc de nuca de cocos sau mai bine zis ca o ciocolatica bounty.
De ce am ales sa folosesc uleiul de cocos? Beneficiitle sunt multiple, iar pentru o piele sensibila este cea mai buna optiune (din punctul meu de vedere).

Uleiul de cocos – beneficii pentru piele
  • Uleiul de cocos face parte din produsele destinate în mod special persoanelor cu mâinile uscate, crăpate, deshidratate, iritate şi cu inflamaţii
  • Hidratează şi catifelează pielea
  • Înlătură senzaţia de piele uscată
  • Este un bun exfoliant
  • Este blând cu rănile sau bătăturile (vindecă vânătăile)
  • Calmează iritaţiile (uleiul de cocos este indicat de folosit după epilare întrucât are rol antibacterian şi pe deasupra datorită aportului mare de acizi graşi calmează iritaţiile minore)
  • Încetineşte procesul de îmbătrânire a pielii
  • Tonifică şi infrumusețează pielea
  • Îi conferă o strălucire cum puţine produse fac aceste lucru (veţi vedea în pozele de mai jos)
Uleiul de cocos beneficii pentru păr
  • Vitamina E din uleiul de cocos reprezintă un adevărat tonic pentru stimularea creşterii părului
  • Atât acizii graşi, cât şi proteinele din componenţa uleiului de cocos ţin la distanţă mătreaţa, bolile scalpului, dar întăresc şi firul de păr
  • Tratează căderea părului şi are rol esenţial în refacerea lui după ce a fost afectat de expunerea prelungită la soare sau de supunerea lui la tratamente lungi şi agresive
  • Este recomandat în special persoanelor cu părul uscat şi deteriorat întrucât hidratează pielea capului şi reface foliculii de păr
  • Îi oferă strălucire şi supleţe



Recomand cu mare incredere acest ulei si cu siguranta veti fi multumite de el.

Cum il folosesc? Foarte simplu.
 Dupa fiecare dus, pe pielea un pic umeada sau uscata ma masez cu uleiul de cocos. In prima faza este solid, dar in contactul cu pielea devine uleios. Stati linistite ca uleiul se absoarbe si nu va veti simti "unsuroase", ci doar veti simti pielea foarte catifelata.

O data la 2 saptamani imi fac o masca de par doar cu ulei de cocos. Cum? Imi umezesc foarte putin parul, apoi aplic uleiul de cocos pe toata lungimea parului (nu aplicati foarte mult ulei pentru ca exista posibilitatea ca parul sa ramana cateva zile mai gras), apoi imi pun un turban in cap si stau asa cel putin 3 ore. Nu va puteti imagina cat de matasos ramane parul dupa acest ritual.

De unde il cumpar?
De pe net, de la OBIO.RO, la pretul de 36 lei / 300g.  Sunt adepta cumparaturilor online asa ca v-am las aici link-ul de unde eu il achizitionez.

Al doilea produs care nu imi lipseste este lotiunea cu Unt de Cacao si Vitamina E de la Palmer`s.
Cu untul de cocos nu ma pot plimba dupa mine peste tot pe unde plec, asa ca am avut nevoie de o varianta de rezerva, si am ales aceasta lotiune.
Beneficii:  Hidrateaza, netezeste, catifeleaza si calmeaza pielea uscata. In plus, ajuta la estomparea cicatricilor, a petelor neatractive si a vergeturilor. Continutul ridicat de UNT DE CACACO pur si Vitamina E hidrateaza intens pielea, in timp ce o netezeste si o tonifica. Ideala pentru a va pastra pielea hranita si hidratata intreaga zi.


Pe aceasta o achizitionez in mod constant de la DM, la un pret de 28 lei.
Mai multe informatii despre produsele din gama Palmer`s gasiti aici .

Pielea trebuie ingrijita, dar nu trebuie sa uitam de hidratare. Este important ca pentru a avea o piele frumoasa si sanatoasa sa bem si cei 2 litrii de apa pe zi.

Cu drag,
C.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu