Etichete

marți, 6 ianuarie 2015

Un pic DULCEEE - Tortulet TRIO

Hai sa va povestesc despre o reteta de tort pe care m-am incumetat sa o fac de Revelion.
Acum inainte de sf. Ion m-am gandit sa va dezvalui o super simpla reteta. Dupa cum stiti imi place sa mai bucataresc cate ceva, dar ceva care sa fie foarte simplu si sa nu necesite mult timp de stat in bucatarie :).
Si uite asa am ajuns la reteta tortului TRIO ciocolata.

Sincera sa fiu a fost foarte de efect si are un gust minunnaaatttt.



Reteta e simpla, are doar 3 pasi esentiali:
Prima Etapa:
1 x cutiuta de frisca lichida dulce (200ml)
150 ml lapte
1 x plic de gelatina (10g)
2 x ciocolata alba
esenta de vanilie

Etapa Doi:
1 x cutiuta de frisca lichida dulce (200ml)
150 ml lapte
1 x plic de gelatina (10g)
2 x ciocolatacu lapte
esenta de migdale

Etapa Trei:
1 x cutiuta de frisca lichida dulce (200ml)
150 ml lapte
1 x plic de gelatina (10g)
2 x ciocolata neagra ( eu am folosit cu 75% cacao)
esenta de rom

Trei etape care seamana asa mult intre ele, doar schimbi tipul de ciocolata si esenta folosita :).

Prepararea e si mai simpla.
In laptele rece punem la gelatina (cam 10 minute)
Pe foc, am pus la topit ciocolata in frica lichida, dupa topire am adaugat laptele si gelatina, le-am lasat pana la punctul de fierbere, am adaugat esenta si l-am turnat in forma de tortulet.
L-am lasat timp de 1 ora la congelator (pentru a se inchega bine primul strat) si am reluat operatiunea pentru celalalt fel de ciocolata, apoi iar la congelator 1 ora si a urmat ultimul strat.
Si uite asa dupa 3 ore am facut tortuletul.
La sfarsit l-m scos din forma si l-am ornat cu cateva bilute colorate.

Daca nu am fost maxim de explicita :) va las si reteta originala aici !!!

Cu drag,
C.

P.S Toate retelepe pe care o sa ma incumet sa le mai incerc o sa le gasiti si in pagina BUCATAREALA.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu