Etichete

vineri, 27 noiembrie 2015

De vorba cu tine

Vineri dimineata, poate prea dimineata! O stare de nostalgie ma cuprinde la sfarsit de saptamana, as sta cat mai mult timp in patura pufoasa cu o carte buna in mana ( momentan citesc Calugatul care si-a vandut Ferrari-ul ) si o ciocolata calda.
Da, cam asa arata sfarsitul meu de saptamana sau mai bine spus asa mi-as dori sa arate.

Cred ca fiecare din noi avem nevoie de cateva zile in care sa stam sa meditam, sa petrecem timp cu noi - timp pretios as spune eu.
Timpul trece in graba, orele parca nu se mai simt, ne uitam in oglinda seara si parca nu ne mai recunoastem. Imi e teama ca ne vom pierde printre griji, alergatura dupa bani, nemultumiri, teama zilei de maine.
In ultimele zile am avut mai multa treaba in oras si am intalnit diferiti oameni. Oameni carora le lipseau stralucirea din privire si zambetul de pe buze, dar in schimb aveau un numitor comun - GRIJILE.
Mi-ar placea sa am o putere magica si sa mai reduc din aceasta stare apasatoare a celor din jurul meu, mi-ar placea sa fim mai uniti si sa profitam de fiecare zi la maxim, mi-ar placea sa invatam sa petrecem mai mult timp in compania celor dragi, mi-ar placea sa aratam mai mult din sufletul nostru si mai putin din scutul care s-a format pe langa noi. Mi-ar placea sa fim REALI si nu o marioneta a societatii sau a grupului de care apartinem.

Va recomand si voua sa va alegeti o zi in care sa petreceti timp pretios cu voi, in care sa puneti in prim plan activitatile care va aduc bucurie in suflet, sa zambiti mult!

In acest weekend mi-am propus sa petrec mai mult timp cu mine, sa ma axez pe lucrurile care imi aduc zambetul pe buze, care ma relaxeaza...sa incerc sa opresc orele pentru cateva momente si sa ma bucur de cele mai simple activitati ( sa fac curatenie in casa, sa bucataresc cate ceva - mai ales ca am o reteta noua pe care as vrea sa o incerc, sa ma intalnesc cu prietenii, sa stau la povesti cu mama, sa citesc, etc ).
Recunosc ca am in plan si o tura de shopping online - vreau sa incep sa aleg cadourile pentru cei dragi.

Voi ce planuri aveti pentru aceste zile?

Cu drag,
Cata <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu