Etichete

joi, 12 noiembrie 2015

Smart casual outfit

Dragii mei, stiu ca am lipsit o perioada de aici, dar am fost implicata in cateva proiecte care mi-au mancat destul de mult din timp.
Inca nu mi-am intrat in ritmul normal de lucru, dar am atatea sa va povestesc!!!
O sa incep cu o tinuta care mie imi da inspiratia pentru o zi de munca!
Nu am fost niciodata adepta tinutelor office, acea "uniforma" impusa de diverse companii.
Am avut norocul sa lucrez in medii unde tinuta office poate fi inlocuita cu o tinuta smart casual!
Da, despre asta e vorba...despre o tinuta care sa ma reprezinte, care sa reflecte starea mea de spirit!
Ca de obicei, in prim plan este geanta ALESSIA pe care o puteti gasi AICI .
Trebuie sa recunosc ca am facut o pasiune si pentru tricoul cu ochisori, l-am cumparat de curand de la ROMWE.

Cu drag,
Cata <3





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu