Etichete

duminică, 29 noiembrie 2015

Sa ne infofolim cu stil


Ador vremea calda, soarele puternic si gradele ridicate din termomentre!
Deci sunt destul de friguroasa si cum vad primul strat de zapada stiu ca trebuie sa ma înfofolesc si sa devin un mic dulapior de haine ( body, helanca, bluza pufoasa, uneori si o camasa...pantaloni cat mai grosi si clar UGG-uri calduroase ). Se poate intelege ca frigul nu ma prinde nepregatita.
Astazi vreau sa va povestesc despre acele bluze pufoase si calduroase de care eu m-am indragostit, deja mi-am cumparat 3 variante si inca mai am pe lista cateva. Sunt un must-have al sezonului rece si nu as renunta la ele sub nici o forma.
Desi ne infofolim bine nu trebuie sa renuntam sa fim feminine si in trend!


 
 
 
 
 
 
 
 
Nu putea sa nu va arat si doua pulovarase foarte simpatice care mi-au captat atentia :)







Minnie este preferata mea si m-am gandit ca nu mi-ar strica sa o am in sifonier :)
 
 Tinand cont ca trezitul de dimineata reprezinta o adevarat provocare pentru mine, m-am gandit ca aceasta bluza ar fi perfecta pentru zilele somnoroase de la birou. Ochisorii somnorosi si pufosi ii gasiti AICI
Care este bluza / puloverul vostru preferat?
 
Cu drag,
Cata <3 .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu