Etichete

duminică, 22 noiembrie 2015

OOTD: Weekend minunat

Dragele mele, vremea incepe sa isi arate coltii dar asta nu inseamna ca nu am profitat de cateva raze de soare si am iesit la o plimbare in parc!
Weekend-ul incerc sa mi-l petrec cat mai mult alaturi de cei dragi si facand lucruri care ma binedispun.
Daca o saptamana intreaga mi-o petrec pe scaun la birou si in masina, captata de traficul infernal din Bucuresti, in weekend incerc sa ma plimb mult!
Asa s-a facut ca weekendu-ul trecut sa avem o escapada la Palatul Mogosoaia, un loc pe care eu il ador.
Nu am putut sa nu fac si o mica sedinta foto, doar mi-am scos noua geanta Luna Style la plimbare!


Am ales o tinuta extrem de comoda, o pereche de pantaloni de piele, un tricoul alb, sacoul sport casual si conversi cei albi. Pata de culoare a fost adusa de geanta FABIA pe care o gasiti AICI.

Ador tinutele confortabile cu o nota de simplitate, insa avand acel ceva  care sa o scoata din anonimat!

Pantaloni piele / Bershka
Sacou / Bershka
Tricou / New Yorker
Convesi / Converse
Ochelati / Ray Ban
Geanta / Luna Style

Cu drag,
Cata <3








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu