Etichete

joi, 26 martie 2015

Incheie un capitol, dar nu inchide cartea!

Ne este teama de esec! Nu avem siguranta zilei de maine! Am uitat sa ne bucuram de razele soarelui, de adierea vantului sau de picurei de ploaie!

Viata e facuta din capitole, capitole pe care NOI le incheiem sau carora NOI le facem continuarea!

Capitole care au un happy end, sau NU!

Am inceput sa intalnesc destul de multe persoane care doar isi scriu cartea si apoi o inchid!

Pai nu, nu e asa! Hai sa vedem, am avut pana acum un moment frumos, daca da - el este un capitol din viata noastra. Un capitol la care sa te intorci cu drag, pentru ca raman amintiri, raman ganduri, raman sentimente.

Poate ca acesta este si unul din motivele pentru care imi place sa scriu, sa imi construiect capitolele vietii si sa le impart cu voi.

Nu conteaza ca au fost momente fericite, triste, de cumpana, de ingrijorare, momente cu multe zambete sau lacrimi - toate reprezinta momente speciale!

Viata este ca si un buchet de flori, fiecare floare reprezinta ceva!!!

Nu iti forma viata doar dintr-un capitol, nu ai la ce sa te intorci maine, nu iti ramane nimic!

Sunt convinsa ca fiecare dintre noi avem momente pe care vrem sa le pastram undeva intacte, astea sunt capitolele vietii noastre -  nu le inchide in tine, o sa le uiti! Ci scrie-le pentru tine, peste ani vor fi o amintire minunata!

Si eu am avut momente cand am considerat ca este mai bine sa renunt la acest blog, sa nu mai scriu, sa imi vad de activitatile mele zilnice, dar mi-am recitit primele mele posturi, primele mele ganduri. Recunosc, m-au atins unele emotii si mi-am dat seama cat de important este pentru mine sa imi pun gandurile aici.
Va las aici postul care mi-a redat increderea in mine "Actori in propria noastra viata".


Viata este o carte cu coli albe, scrie-ti singur povestea!!!

Cu drag,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu