Etichete

luni, 23 martie 2015

Luna Style - visul devenit realitate

Buna dragele mele,

Asa cum v-am mai zis, in toata aceasta perioada am lucrat pentru un vis.

Astazi, visul meu a prins contur si s-a concretizat in www.luna-style.ro .

Cum a prins aripi Luna Style?
Pai foarte simplu...am crezut in visul meu si a devenit realitate.

De mult imi doream sa fac ceva care sa imi umple sufletul de satisfactie si sa muncesc cu pasiune.
Asa mi-am propus sa imi deschid un site de shopping online. Da, m-am gandit foarte mult la profilul magazinului online, am incercat multe variante, dar pana la urma am ales cu sufletul :).
Ce imi place sa-mi cumpar cel mai des: Genti si Pantofi :).
Si asa am ales sa deschid un magazin online de genti -> www.luna-style.ro


Am multe sa va povestesc, despre cum am ales numele, cum am gandit logo, cum mi-a schimbat viata acest nou proiect etc., dar intr-un post viitor.

Visul meu nu s-ar fi concretizat daca nu il aveam pe tata langa mine sa ma sustina, sa ma indrume si sa ma initieze in lumea business. Love you Daddy <3!!!

O sa revin cu noi detalii despre tot planul Luna Style!!!

Intrati pe site www.luna-style.ro si apoi astept parerile voastre! Am nevoie de ele!!!

P.S. In aceasta perioada avem si o reducere de 10% pentru prima comanda, asa ca spor la shopping :)

Cu drag,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu