Etichete

marți, 24 martie 2015

Madrid...jambon...hola chica

Cum am lipsit destul de mult timp de pe blog am multe lucruri de povestit.

O sa incep cu excursia fetelor la Madrid :).
Ador vacantele cu fetele, asa ne putem incarca bateriile la maxim si putem face tot ce vrem noi.
Cu atat mai mult cu cat vacanta este in afara tarii.

Si uite asa ne-am ales ca destinatie pentru acest an, MADRID.

Ne-am plimbat mult, am mancat mult, am baut sangria....si am platit bagajul de intoarcere acasa (daca am cumparat multe lucruri :)))

Va las in compania pozelor din Madrid.

 - ador delfinii <3

 - locul in avion este prea mic pentru mine :)

 - o cina pe cinste :)

 - Zoo, locul unde copilaria isi intra in drepturi

 - cred ca mi-am facut noi prieteni





Cu drag,
C.

P.S nu uitati sa ne vizitati si pe  www.luna-style.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu