Etichete

duminică, 8 martie 2015

La multi ani, femeie!

Astazi e ziua noastra, a femeilor, deci LA MULTI ANI, dragele mele!!!

Va doresc tuturor o primavara minunata, sa nu va lipseasca zambetele de pe fata, sa aveti multa incredere in voi, sa credeti in visele voastre, sa nu priviti in trecut, ci doar cu incredere spre viitor!

La multi ani si tie, scumpa mea super MAMI!!!
Au trecut multi ani de cand nu am mai venit acasa cu o scrisoare sau o felicitare "Pentru mamica mea", parca ultima a fost in clasa a II a :).

Azi m-am decis sa iti scriu din nou, dar in alt mod...nu intr-un mod oficial, ci putin neconventional.

EA, super Mami este omul care mi-a dat viata, omul care m-a crescut frumos, care m-a lasat sa ma dezvolt, care mi-a aratat drumul in viata, care m-a lasat sa fac greseli (pentru a invata din ele), care m-a sustinut atunci cand ma simteam pierduta, care mi-a intins o mana cand am simtit ca pic. Este omul care m-a certat cand a fost cazul, care mi-a impus reguli, care mi-a aratat greselile si m-a invatat sa le indrept.
EA este omul datorita caruia eu sunt femeia de astazi!


Cum e EA in 3 cuvinte?
Sincera, blanda, independenta - Mama si prietena perfecta

Super mami meu, sunt tare fericita ca atunci cand barza mi-a dat variantele de mamici posibile te-am ales pe tine.
Stai linistita, nu imi pare rau ca te-am suparat din cand in cand, altfel nu ai fi simtit ca ai un copil rebel.
Stiu ca nu ar trebui sa te mai enervez, dar am momente cand te vad asa linistita incat simt nevoia sa iti mai deranjez aura de calmitate.
Mai ti minte cand imi ziceai ca nu este bine sa devin dependenta de cineva? Tocmai dasta nu petrec asa mult timp cu tine, ca sa nu devi dependenta de mine.

Cu toate astea, stii ca te iubesc mult, ca tu este echilibrul meu, ca de la tine am invatat sa ma descurc singura, sa vad partea frumoasa a vietii si sa nu imi fie teama de viitor!

In tine vad mama perfecta, prietena minunata si daca ma uit bine...vad chiar si o bunicuta care isi va rasfata nepotii.

Cam asa e mama mea <3!

Cu drag,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu