Etichete

miercuri, 17 iunie 2015

Briose de dovlecel - deliciu culinar

Vremea de afara nu prea ne ajuta. Cerul este innorat, vantul adie din ce in ce mai puternic.
Stau in fata laptop-ului si parca nu pot sa ma mobilizez sa imi duc la bun sfarsit planurile de astazi. Inchid si deschid e-mail-ul, sunt prea multe mesaje carora trebuie sa le raspund.
Trebuie sa recunosc, sunt meteo dependenta, vremea de afara mi-a cam dat peste cap programult de astazi!

Intotdeauna m-am relaxat pregatind ceva de mancare, asa voi face si acum :).
Am gasit acum cateva zile o reteta de vara, simplu de preparat, si extrem de gustoasa.
Nu puteam sa nu vi-o impartasesc si voua, deci sa ne apucam de treaba!


Daca iti place dovlecelul, clar nu poti rata aceasta bunatate. Eu am modificat un pic reteta din cauza intolerantei mele la lactoza.
Ingredinete:
  • 1 dovlecel mediu
  • 1 morcov
  • 2 cepe verzi
  • 50-60 g cascaval ras ( eu am renuntat la cascaval )
  • 1 ou mare
  • 3 linguri de faina ( eu am pus mai multa faina, m-am orientat dupa consistenta compozitiei)
  • sare si piper dupa gust

Mod de preparare:
- dam prin razatorea medie dovlecelul si morcovul, tocam ceapa , si amestecam cu restul ingredientelor. Faina o adaugam ultima pentru a obtine o compozitie destul de groasa. Eu am adaugat si cateva picaturi de ulei in aceasta compozitie.
 Pana aici destul de simplu nu?
Am folosit formele de briosa pentru a le coace, si au iesit extrem de simptice.
Ca un bonus am pus putin parmezan inainte de a le baga la cuptor :).
Cuptorul l-am preincalzit la 180 grade si timp de 15 minute le-am lasat sa se coaca si sa se rumeneasca.

Timp de preparare: 25 minute

Cum va spuneam, au iesit o buntate! 
Briosele de dovlecel pot fi mancate atat la micul dejun cat si la cina!

Cu drag,
Cata <3

p.s astept parerile voastre aici sau pe facebook Ieri, Azi, Maine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu