Etichete

vineri, 12 iunie 2015

Zile de weekend, tinute lejere si gentutele Luna Style

Se apropie un weekend canicular si trebuie sa ne imbracam adecvat!
V-am pregatit trei tinute pe care eu le ador si care mi se par extrem de potrivite pentru aceste zile calduroase.

1. Comod si lejer

Un maiou cat mai lejer si o pereche de pantaloni scurti, atata de simplu. Desigur trebuie sa accesorizam bine aceasta tinuta pentru a nu parea ceva banal. Am optat pentru palaria care ne protejeaza si de soare, bratari de dimensiune mare si geanta ALICE
Despre geanta ALICE v-am mai povestit si AICI, stiti deja ca mi se pare super comoda si incapatoare.
Geanta ALICE o gasiti AICI.

2. Sexy si delicat

Stiu, este weekend si nu putem petrece serile in casa. M-am gandit si la o tinuta de seara, pentru o iesire cu prietenii in oras. O bluza vaporoasa din matase, o pereche de jeansi scurti cu putina dantela aplicata ( stiti deja ca dantela mi se pare extrem de chic si eleganta ), o pereche de cercei supradimensionati si gentuta COLOR. 
Aceasta geanta mi se pare ca se incadreaza usor tinutelor casual de seara, dar si tinutelor din timpul zilei.
Gentuta COLOR o puteti gasi AICI.

3. Modern si smart

Dupa cum ati vazut v-am propus doar tinute simple, comode si care sa va ajute sa faceti fata cu brio celor peste 34 de grade. Pantalonii scurti, cei comozi, un tricou oversize si geanta ANDA.
Am ales o geanta rosie tocmai pentru a scoate putin tinuta din anonimat, pentru a avea un strop de culoare. Geanta ANDA o puteti gasi AICI si pe alte nuante.

Sper sa va inspirati din cele 3 variante propuse si nu uitati sa va hidratati foarte bine!!!

Va pup si astept parerile voastre!

Nu uitati ca ne vedem si pe Facebook Luna Style, dar si pe instagram @luna___style !!!

Cu drag, 
Cata <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu