Etichete

sâmbătă, 20 iunie 2015

Secretul parului frumos - REVIEW BioZoo

O zi frumoasa, o ceasca de cafea, masca faciala si planul pentru un weekend intreg.
Nu stiu de ce, poate este chiar defect profesional, dar imi place sa imi planific lucrurile importante...sa stiu ce am de facut si sa ma organizez din timp pentru orice activitate.
Asa s-a intamplat si in acest weekend - planul e bine stabilit, sambata dimineata imi rezerv cateva ore doar pentru mine. Mi-am aplicat frumos masca de turmenic, gasiti reteta AICI si mi-am dat comanda de un nou sampon.
Parul pare a fi unul din punctele mele problematice. Un par foarte moale, cu tendinta de ingrasare, care cade si se rupe repede. Clar, nu posed cea mai minunata podoaba capilara, insa de cateva luni am gasit remediul :). Este vorba de samponul BioZoo, sampon pentru cai :).


Stiu, pare dubios...ma spal cu un sampon pentru cai, sampon cu aloe vera extrem de bun.

La inceput am fost destul de rezervata, mi-a fost teama sa il folosesc la fiecare spalare, dar dupa ce am vazut efectele mi-am dat seama ca nu mai pot rezista fara el.
Am vazut dupa primele spalari ca parul nu mi-a mai cazut asa mult, ca parul este mai matasos si luminos, ca nu mai am nevoie de balsam.
Deja dupa 2 luni de folosire sunt extrem de multumita de cum arata parul meu, de cum se aranjeaza dupa spalare si in primul rand ca nu imi mai cade.

Primul l-am achizitionat dintr-o farmacie veterinara, insa acum l-am gasit online AICI , la pretul de 34 lei. Un sampon de 750 ml mi-a ajuns 2 luni, tinand cont ca l-am folosit cam de 3 ori pe saptamana.


Sunt curioasa daca voi ati incerca acest produs sau poate deja l-ati incercat?

Va pup si va astept pe facebook AICI si pe contul de instagram AICI.

Cu drag,
Cata <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu