Etichete

joi, 4 iunie 2015

Iubeste-ti defectele - esti MINUNATA asa cum esti

Inca o zi incepe, inca o zi in care sunt destul de matinala!
Am ajuns deja la birou, mi-am pregatit cafeaua si totusi nu ma pot concentra sa lucrez.
Si eu, ca noi toti, am momete cand cad in borcanul cu melancolie, cand ma uit in oglinda si nu imi place ce vad, cand imi dau seama ca am dat prioritate lucrurilor mai putin benefice in viata mea, si am lasat pe ultimul plan lucrurile cu adevarat importante.

O vorba buna, de incurajare nu ar strica in momentele acestea! Vorbesc cu mine si va scriu voua!
Un mod de a ma incuraja - aceste momente sunt trecatoare!!!

Sunt momente care nu ne reprezinta, dar care apar in viata noastra. Nu putem sa avem mereu zambetul pe buze sau sa fim multumiti. Nu este grav ca nu ne place ce vedem in oglinda. 


Cu toate aceste defecte, aceste stari proaste, aceste nemultumiri esti MINUNATA!

Trebuie, in primul rand, sa ne acceptam starile proaste, sa ni le asumama si sa nu ne descarcam energia negativa pe cei din jurul nostru.

Sa invata sa ne iubim si sa ne respectam, sa invatam sa apreciem starile bune si starile proaste, sa invatam ca defectele noastre nu le poate schimba nimeni, ele fac parte din scheletul nostru!

Nu incerca sa te schimbi "pentru ca asa trebuie", incearca sa te accepti "pentru ca asa esti fericita"!

Va pup cu drag si nu uita: esti MINUNATA asa cum esti <3

Cu drag,
Cata <3

p.s pe pagina de Facebook LUNA STYLE va asteapta reduceri la gentute si un super concurs
Join us!!! <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu