Etichete

joi, 11 iunie 2015

Masca de fata cu turmenic - pentru un ten perfect

Mastile de fata au multe beneficii, eu in mod constant o folosesc pe cea cu argila. Pentru tenul meu sensibil se potriveste ca o manusa. Si uite asa o data pe saptamana prepar argila si o aranjez frumos pe fata.

De cateva saptamani mama imi tot povesteste de beneficiile mastilor cu turmenic. La inceput nu am parut asa interesata, dar vad ca ea insita si insista si insista, chiar imi cumpara pudra portocalie si o aseaza la loc de cinste. Clar, nu mai am scapare si trebuie ma apuc sa fac o mica cercetare despre masca de fata cu turmenic.
WOWWW...nu mi-a venit sa cred cate beneficii imi poate aduce si cat de simplu este de preparat.
Cum as putea sa nu fiu incantata daca aceasta simpla masca trateaza acneea. Turmenicul reduce inflamatiile si calmeaza pielea sensibila, creste imunitatea locala, regenereaza celulele si combate aparitia ridurilor. Si ce imi place cel mai mult este ca poate fi folosita si in jururl ochilor fara nici o problema, din contra chiar este indicata pentru diminuarea cearcanelor si a pungilor de sub ochi.

Cam cat de simplu este de facut?!?! Foarte simplu:
  • o lingutira rasa de pudra de turmenic
  • o lingurita de iaurt
  • o lingurita de miere
- se mixeaza bine toate cele 3 ingrediente si apoi se intinde pe fata timp de 25-30 minute, apoi se clateste bine cu apa calduta


Inainte de a "te masca" curata bine fata si clateste-te cu apa calda de cateva ori pentru a iti deschide porii - astfel masca va avea un efect mult mai puternic.

Mai simplu de atata nu se poate. Si va asigur ca efectele sunt wowww, o piele luminoasa si hidratata, un ten matasos si placut la atingere!

p.s Este de departe cel mai bun selfie am meu :)

E cazul sa o incerci si tu, cu siguranta o sa fie in topul mastilor tale homemade!!!

Astept parerea ta si cum ti-ai simtit fata dupa aceasta masca!

Va pup si va imbratisez cu drag,
Cata <3



tips: poate ca si voi va veti lovi de o mica problema, ca si mine. Culoarea galbena care nu mai vroia sa se ia in totalitate de pe maini si de pe fata. Nu intrati in panica - degetele si unghiile le-am frecat repede cu o periuta, iar pentru fata am folosit o discheta cu lotiune tonica.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu