Etichete

joi, 11 iunie 2015

Invitatie la nunta sau amenda?

Cateva zile agitate, multe intalniri, multi prieteni care au insistat sa ne vedem!

DA, multe nunti stau sa fie in acest an - noi vom participa la 8 din ele :).
Aseara ne treceam in agenda datele de petrecere. Pentru noi sunt doar niste simple date, dar pentru ei sunt cele mai importante date, DATA NUNTII LOR.

In ultimul timp am auzit expresia " offf, alta nunta". Este o obligatie sau o placere?!

Nu este grav sa refuzi sa mergi la o nunta, daca simti ca acolo nu este locul tau - nu o considera o obligatie!

Noi am primit multe invitatii, dar am decis sa mergem doar la prietenii apropiati, cei la care tinem extrem de mult.
Niciodata nu am mers pe principiul: "ma duc - sa vina si ei la nunta mea". Mi se pare cea mai hilara gandire sau motivatie de a lua parte la un moment asa frumos.

Oficial le dorim tuturor miresicilor si mirilor tot binele din lume, fericire maxima, multe zambete, intelegere, comunicare si stropul acela de nebunie care face bine oricarui cuplu!!!

Deci, sa privim aceste momente cu multa bucuri si nu ca pe niste amenzi, bani in plic care trebuiesc dati din obligatie!!!

Va pup dragii mei si maine va astept iar pe blog cu un beauty post :)

Cu drag,
Cata <3

Join me on facebook Ieri Azi Maine <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu