Etichete

joi, 25 decembrie 2014

Timpul trece...tu unde ramai?

Suntem pe punctul de a spune ˝ La Revedere 2014 - Bun venit 2015˝.
Parca a trecut prea repede si acest an, parca am ramas undeva in urma timpului.
Sunt zile in care mi-as dori macar 1 ora in plus, sa nu mai fiu pe fuga, sa ma pot bucura de tot ce este in jurul meu, sa petrec mai mult timp cu cei dragi.

Cu cat incerc sa ma organizez mai mult, cu atat simt ca toate in jurul meu se desfasoara cu o viteza mai mare.
Cateodata ma simt cu un pas in urma timpului, in alerta totala ca nu mi-am putut duce la bun sfarsit tot ce imi propusesem.



Si totusi, am zile rezervate, cand imi petrec timpul cu mine. Poate un fel de meditatie, in care incerc sa pun intr-un "cos" toate planurile si deadline-urile, toata graba si teama de timpul care zboara pe langa mine.
Incerc sa privesc partea frumoasa a vietii, sa pun in balanta toate lucrurile minunate pe care le-am realizat..
Nu conteaza momentele cand ma simt la pamanat, conteaza cand ma ridic de jos, cand vad luminita de speranta!!
Sunt zilele in care ma reconstruiesc ca intr-un puzzle!
Acesta e modul meu de a o lua de la capat, cu ganduri pozitive si zambetul pe buze. Am nevoie de motive sa fiu in alerta si sa pot face fata tuturor provocarilor zilnice.

Viata o traim pe picior de fuga, avem nevoie de momentele noastre, de vise, de oameni dragi, de motivatie!!!


Nu ne permitem sa fim contra timp. Trebuie sa invatam sa dansam in acelasi ritm cu timpul!

Cu drag,
C.

Join me on Facebook!!!

sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu