Etichete

marți, 2 decembrie 2014

Prietenia

Nu numarul prietenilor este important, ci calitatea lor.

De mici avem prieteni, in parc, la gradi, la scoala. Dar ce reprezinta pentru noi prietenia?

Definitia mea pentru prietenie...persoana care vibreaza pe aceeasi unda cu mine ☺.
Cand esti mic ai impresia ca ai asa multi prieteni in jurul tau. Cu timpul, tu cresti...prietenii dispar. De ce dispar? Offf, au ei asa niste motive, pe care e posibil ca nici tu sa nu le afli niciodata, dar interesele si nevoia primeaza.
Suntem prieteni pentru un motiv, nu pentru o viata!!!!
Dar incet incet prieteniile se triaza, si ajungi in punctul in care langa tine mai raman 2 maxim 3 prieteni.
Atunci ne intrebam unde sunt toti, avem impresia ca suntem singuri. Chiar sunt momente cand nu realizam ca cei care mai sunt langa noi chiar ne sunt adevarati prieteni. Prieteni ACUM si prieteni MEREU!
Prietenul de langa tine nu e persoana care te suna zilnic, sau cu care te intalnesti mereu...ci persoana cu care iti face placere sa vorbesti din cand in cand, sa va intalniti ocazional, sa impartasiti aceleasi idei si idealuri, sa o stii langa tine daca ai nevoie - fara sa o rogi, doar sa o chemi.



Pentru mine prietenia e un lucru complicat, poate ca m-am lovit de unele "prietenii false" in care am crezut cu tarie. Am nevoie de 2 secunde pentru a imi numara prietenii.
Azi nu mai am nevoie de un numar mare de prieteni, ci am nevoie de acei prieteni pe care ii simt aproape.
Multi ani am fugit de cei mai importanti prieteni din viata mea...mami & tati. Doi super oameni, super parinti si super prieteni.
Azi nu ma fug de ei, azi am nevoie de ei langa mine. Sunt primii cu care impart bucuriile si tristetile! Apoi cu voi, cativa prieteni dragi ai mei!

Sursa foto

Join me on Facebook!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu