Etichete

miercuri, 24 decembrie 2014

Zâmbet vs. Lacrimă

Azi, in Ajun de Craciun m-am simtit cu adevarat fericita si implinita.
Am ajuns la cei 4 ingerasi si le-am adus zambetele pe fete.



Acesti copii au o poveste dura, desi drumul lor in viata abia incepe. Stau toti intr-o singura camera , 4 copii si 2 adulti, nu au nici macar strictul necesar, alimente, haine , caldura. Am incercat sa le ducem cate putin din fiecare, sa simta si ei Magia Craciunului.




Georgiana - o scumpete mica, de 4 anisori. Si-a dorit de la Mosu o papusa si ceva bun. A fost atata de incantata sa vada ca are o cutie plina  de cadouri, doar pentru ea.

Ana Maria - printesa de 7 ani, care din pacate are mici probleme de sanatate, este un copil cu dezabilitati. Reactia ei cand si-a desfacut cutia cu cadouri m-a emotionat profund "Vai, mi-a adus pentru prima oara ce imi doream".



Andrei - la cei 9 ani ai lui am intalnit un copil mult prea matur. Sinceritatea lui si bucuria cu care si-a primit cadourile m-a incantata. Printre daruri a gasit o geaca, "ce bine ca am o geaca acum, chiar nu aveam cu ce sa ma imbrac la scoala".

Ionut - cel mai mare dintre copii, 11 ani, dar poate si cel mai incercat de viata. Deja la varsta lui stie ce inseamna durerea, viata in spitale, si frica pentru ziua de maine. El are o tumoare la cap, pentru care, se pare ca nu se poate face nimic. S-a bucurat sa vada ca are in sfarsit popice sa se joace si multe masini.

Acestea sunt povestile celor 4 copii, povesti care m-au marcat si care m-au facut sa reflectez la ce se rezuma de fapt viata - LA SANATATE si PUTERE DE MUNCA!

In acele minute pe care le-am petrecut cu cei mici am trait multe emotii, nu stiam daca sa plang cand am vazut conditiile de trai pe care le aveau sau sa ma bucur impreuna cu ei pentru ceea ce le-am putut oferi.
Am ales sa zambesc impreuna cu ei si pentru ei. Cu siguranta emotiile lor au fost mult mai mari ca ale mele, am vazut pe fetele lor cat erau de incantati, entuziasmati, curiosi sa deschida fiecare plasa, fiecare cadou, sa vada tot ce au primit, nu conta ca erau haine, alimente sau jucarii.

Inca o data am inteles ca BUCURIA STA IN LUCRURILE MARUNTE!!! si ca din cat am eu ii pot ajuta si pe cei care au nevoie, au nevoie de speranta unui trai mai bun.

Am prins drag de cei mici, si cu siguranta in curand o sa mai trec pe la ei!

Asa cum v-am mai povestit, anul acesta nu am fost singura in proiectul meu Mos Craciun EXISTA! Am avut sprijin de la oameni cu suflet, oameni care si-au dorit sa readuca zambetul pe fata acestor copii, oameni carora le multumesc din toata inima!!!!

Daca ai puterea sa faci pe cineva fericit, fa-o! Avem nevoie de mai multi oameni care fac asta!!!
Din suflet, pentru alt sufletel!!!

Cu drag,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu