Etichete

luni, 29 decembrie 2014

Febra Cumparaturilor, Magia Sarbatorilor sau Simpla Aglomeratie

Craciunul a trecut, mult prea repede!
Imi e dor de zilele din copilarie in care il asteptam pe Mosu, ieseam sa ne jucam in zapada in fata blocului, ne faceam mici iglu-uri. O perioada lipsita de griji si plobleme, o perioada extrem de placuta.

Problema am intampinat-o in ultimii ani!!!
Da, am inteles ca febra cumparaturilor de Craciun a acaparat pe toata lumea. Dar, totusi nu se terminau alimentele inainte de Craciun si nici nu mancam cu 10 guri si chiar greu de crezut ca la masa de sarbatori o sa vina toate generatiile de rude si e nevoie de muulllttttaaaa mancare.
Cadourile, un gest frumos! Dar cadouri ne putem face in tot restul anului. In perioada sarbatorilor e dragut sa facem cadouri tematice, cadouri de suflet, nu sa luam cu asatl toate magazinele din mall-uri.

Sa zicem ca am trecut peste cumparaturile de Craciun si agitatia din acele zile, dar NUUUUU. In continuare e foarte multa aglomeratie in magazine si hypermarket-uri.

Nu inteleg aceasta fuga printre rafturile pline de mancare...iar pregatim muuullltttaaa mancare pentru Revelion?!?!
Iar magazinele de imbracaminte sunt pline pana la refuz, oare pe ultima suta de metri trebuie sa ne cumparam tinuta de Revelion?!?!?!
O agitatie voita, o oboseala acceptuata si apoi o cadere nervoasa!

Poate ca spiritul acestor sarbatori eu il inteleg altfel. Altfel decat sa ma impacientez si sa ma agit.

Imi place sa petrec aceste zilele cu familia, in preajma bradului impodobit, sa depanam amintiri (in loc sa alergam prin magazine), sa ne plimbam prin parc (nu prin mall), sa patinam, sa dam o fuga la munte, etc.

Poate lucruri mult mai simple, dar cu o incarcatura emotionala mult mai mare!
Imi place sa imi incarc bateriile in aceasta perioada, nu sa le descarc.

Poate aglomeratia nu a fost creata fix pentru mine!

Cu drag,
C.

Join me on Facebook!
sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu