Etichete

luni, 8 decembrie 2014

In a relationship with my phone

...my perfect relationship!!!!

Suntem in era dependentei de telefon sau tableta! Preferam sa vorbim online sau la telefon , mai putin face to face. Si totusi atunci cand ne vedem face to face, ce facem??? Mai stam putin pe telefon.
Sa ne uitam in jurul nostru si sa vedem cata dependenta este de tehnologie, fara telefon suntem parca legati de maini si de picioare. Intram in panica daca am uitat telefonul acasa, sau daca am ramas fara baterie.

Dar si relatia de cuplu este bazata tot pe telefon!
Cateodata consider ca telefonul este amanta, amanta pe care o primesc cu bratele deschise in relatie (nu am de ales, face parte din viata noastra).
Sau mai rau, pot compara telefonul cu soacra (scumpa de ea, cum apare fix la momentul nepotrivit).
Si totusi, toti acceptam ca relatia trece mai intai prin ecranul telefonului si apoi prin suflet.


Uitam sa ne mai tinem de mana, ca mainile sunt deja ocupate cu tastatura si ecranul telefonului!
Uitam sa ne spunem te iubesc, e mai usor de scris un mesaj pe whatsApp.
Uitam sa ne mai sarutam, un pupic haios :* e mult mai usor de trimis.
Uitam sa ne jucam de-a relatia frumoasa, e mai important jocul de pe telefon.

Am pierdut startul relatiei, traim relatia moderna prin ecranul telefonului!
Mi-e dor sa ma mai ti in brate, doar sa iti stiu mainile ocupate "cu mine" si nu cu telefonul!


Mi-as dori o zi pe saptamana fara telefon, doar noi2...departe de sms, de online, de apeluri primite, de e-mail, de jocuri, etc. 
E posibil sa reusim sa fim reali, sa vedem mai departe de pixeli, si de aplicatii bine gandite?

Dar totusi raman cu intrebarea, dragostea se face online, printr-o simpla conexiune wifi sau prin Near Field Communication (NFC)?

If my phone give me everything, why I need a man?

Cu drag,
C.

Join me on Facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu